Shop Mobile More Submit  Join Login
It's All Greek to Me by CrazedPochamaXD It's All Greek to Me by CrazedPochamaXD
By Jove shut up Hermes!

edit: I thought of more Greek pick up lines:

-Babe, you're sweeter than my daily dose of ambrosia.
-Are you sure you're not hiring Eros, because I just got shot with an arrow of love.
-I guess I'm like Narcissus, but the only reflection I see is yours Babe.

...... I should really stop.
Add a Comment:
 
:iconabs15babs:
Abs15babs Featured By Owner Nov 26, 2014
Funny... I study mythology. AND I LOVE THIS COUPLE!!!!
Reply
:iconprodigiest78:
Prodigiest78 Featured By Owner Jun 26, 2014
I Can See The Team's God/Goddess Parent Would be This

Superboy/Conner Kent-Zeus God of Strength
Miss Martian/ M'Gann Mo'Rzz- Aphrodite Goddess of Beauty and Pleasure
Robin/ Dick Grayson- Nxy God of The Night and Mischief   
Aqualad/ Kaldur'ahm- Posiedon God of the Sea
Zatanna/ Zatanna Zatara- Hecate Goddess of Magic
Kid Flash/Wally West- Hermes God of Speed and Travels
Artemis/Artemis Crock- Apollo God of Archery 
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Jul 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha that's quite insightful but I think M'Gann seems more like Morpheus but  that's just me 
Reply
:iconworldlady:
worldlady Featured By Owner Jan 19, 2014  Hobbyist General Artist
I love the catch phrases and the chemistry between artemis and wally hermes is so perfect!!!
Reply
:iconbenfrenz:
benfrenZ Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
Those pick up lines are just...terrible.
Reply
:iconbenfrenz:
benfrenZ Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
At least you picked the *least* cringe-inducing
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
that's the point....
Reply
:iconwater-fan2090:
Water-Fan2090 Featured By Owner Apr 21, 2013  Hobbyist General Artist
Sweet :D
Reply
:iconcommaki:
Commaki Featured By Owner Jan 24, 2013
The Wally's legs... remind me Namor from Marvel
Reply
:iconatomicazure:
AtomicAzure Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
this is helping me through the hiatus :c
Reply
:iconkatkage:
KatKage Featured By Owner Nov 16, 2012  Student General Artist
Hahaha!!! XD Hilarious!!! X3
I love this, it's hilarious!! XD
Reply
:iconremedystune:
Remedystune Featured By Owner Oct 12, 2012  Student General Artist
Haha wow! love the way you drew them!:wow:
its so super cute :heart:!!!:iconohnoesplz:
hahahahha your pickup lines makes me laugh my ass off :lmao:
Reply
:iconatomicazure:
AtomicAzure Featured By Owner Oct 11, 2012  Student Digital Artist
AHHHHHHHHHHHHHHHHH- MAHZING

so much love
ican'ttakeit
Reply
:iconalmostinsane999:
almostinsane999 Featured By Owner Sep 8, 2012
LOL. Nice.
Reply
:iconcommaki:
Commaki Featured By Owner Aug 18, 2012
I LOVE IT!!
...to my desktop.
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
askldhadskh thanksssssss!! :DDD lol you can use it! ;)
Reply
:iconlexlothor:
LEXLOTHOR Featured By Owner Aug 17, 2012  Professional Traditional Artist
Cute idea.
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww thankyou!!:)
Reply
:iconsuperkim111:
superkim111 Featured By Owner Aug 9, 2012
:giggle:
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
:P
Reply
:iconsuperkim111:
superkim111 Featured By Owner Aug 10, 2012
By the way, I love your profile icon.
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL YES. Jeremy Renner got it goin on XD
Reply
:iconsuperkim111:
superkim111 Featured By Owner Aug 13, 2012
Indeed. And he's extremely talented.
Reply
:iconjoltsgal:
Joltsgal Featured By Owner Aug 9, 2012
Hahahaha that's hilarious!
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol thankyou!~ :hug:
Reply
:iconjoltsgal:
Joltsgal Featured By Owner Aug 10, 2012
No problem :)
Reply
:icongrrgrl2:
Grrgrl2 Featured By Owner Aug 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Okay, somebody needs to write this fic. I'm serious.
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yes, IronicVegHead on Fanfiction.net already has! :D

[link]

you can read it here ^ :D
Reply
:icongrrgrl2:
Grrgrl2 Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Sweet, thanks!
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
np!
Reply
:iconroxyisamazing:
Roxyisamazing Featured By Owner Aug 8, 2012
o my god
i can totally imagine wally and arty
like this
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
hahah samies! :P
Reply
:iconelectraat:
electraAT Featured By Owner Aug 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I laughed so hard, I choked on my water. I'm not even kidding.

DEM PICKUP LINES. AND DAT WALLY. <3 THIS IS PERFECTION.
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww I hope you're okay! :P and thankyou!~~
Reply
:iconelectraat:
electraAT Featured By Owner Aug 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ahahaha don't worry, I die a lot after looking at most of your art because it's so AWEEESOMEEEE
Reply
:icontubbie11:
tubbie11 Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
it's super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :squee:
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww! THANKYOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug:
Reply
:iconshmemily72196:
shmemily72196 Featured By Owner Aug 4, 2012
too dang cute
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww thanks!~ Love the hipster Ariel icon btdubs! :D
Reply
:icononceuponanemma:
onceuponanemma Featured By Owner Aug 4, 2012
love love LOVE this! you never fail to amaze! its so original and fun! keep it up!
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww that means so much!~
Reply
:iconyuzuki-nee-chan:
Yuzuki-nee-chan Featured By Owner Aug 3, 2012
You just combined my two favorite things in existence. And rocked them.

Thank you, sir/madam. I tip my hat to you. :iconclapplz:
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol You are welcomee! :D (it's madam btw :P)
Reply
:iconfe-the-fictionista:
Fe-the-fictionista Featured By Owner Aug 3, 2012  Student Traditional Artist
this is making me fangirl so hard!!!
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha!! I was having a fangasm (idk if thats a real word) when I thought of this idea :P)
Reply
:iconmouseleaf:
Mouseleaf Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist General Artist
LOLOLOL OH MY GOSH, THOSE PICK UP LINES. SO PERF <333

I love this. So so much xDD
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL THANKSS!! :DDDD :iconhugsplz:
Reply
:iconmouseleaf:
Mouseleaf Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist General Artist
YOU'RE WELCOME! :tighthug:
Reply
:iconintheshadowsofheros:
InTheShadowsOfHeros Featured By Owner Aug 2, 2012
They really fit those people. And your pickup lines, I love them. Sooo much.
Reply
:iconcrazedpochamaxd:
CrazedPochamaXD Featured By Owner Aug 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww thanks!! Haha in my freshman year of Highschool, I had to read Edith Hamilton's Mythology book (I recommend it) and I was hit with a wave of nostalgia while drawing this :P
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1200 × 1000




Details

Submitted on
August 2, 2012
Image Size
525 KB
Resolution
1200×1000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,646 (6 today)
Favourites
416 (who?)
Comments
92
Downloads
53
×